Internetowe Biuro Obsługi Klienta – załatw wszystko przez Internet!

 

Uprzejmie informujemy, że PGK Sp. z o.o. w Wiszni Małej umożliwiła swoim Klientom dostęp do Internetowego Biura Obsługi Klienta.

Rozwiązanie to umożliwia m.in.:

  • podanie odczytu/podgląd poprzednich odczytów
  • podgląd danych adresowych
  • podgląd/wydruk wystawionych faktur
  • podgląd stanu należności
  • wydruk listy niezapłaconych należności
  • wydruk przelewu / pobranie danych do przelewu internetowego
  • podgląd usług świadczonych przez zakład
  • analizy kosztów (zużycia wody, zrzutu ścieków)
  • tworzenie zgłoszeń eksploatacyjnych (np. zgłaszanie awarii)

Jak założyć indywidualne konto w IBOK:

————————-

  1. Wejdź na stronę internetową  https://ibo.pgkwisznia.pl  lub pgk.wiszniamala.pl  – zakładka IBOK
  2. Kliknij przycisk „Rejestracja”
  3. Zarejestruj się wpisując w formularzu zgłoszeniowym potrzebne dane z ostatniej faktury: numer klienta, numer faktury oraz kwotę brutto faktury (przed dopłatą Gminy Wisznia Mała)
  4. Podaj numer telefonu do komunikacji SMS i adres e-mail
  5. Ustaw hasło dostępu do indywidualnego konta w IBOK
  6. Zapoznaj się z treścią Regulaminu i kliknij „Zapoznałem się z treścią Regulaminu …”
  7. Kliknij „Załóż konto”
  8. Na podany podczas rejestracji adres e-mail zostanie przesłany link aktywacyjny – kliknij w link aby dokończyć proces rejestracji konta

 

Zadanie zrealizowane w ramach projektu pn.: „Wdrożenie e-usług publicznych w PGK Sp. z o. o. w Wiszni Małej”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.