Aktualności
Internetowe Biuro Obsługi Klienta – załatw wszystko przez Internet!
- 29/08/2022
- ibok
- 0 Comments
Uprzejmie informujemy, że PGK Sp. z o.o. w Wiszni Małej umożliwiła swoim Klientom dostęp do Internetowego Biura Obsługi Klienta.
Rozwiązanie to umożliwia m.in.:
- podanie odczytu/podgląd poprzednich odczytów
- podgląd danych adresowych
- podgląd/wydruk wystawionych faktur
- podgląd stanu należności
- wydruk listy niezapłaconych należności
- wydruk przelewu / pobranie danych do przelewu internetowego
- podgląd usług świadczonych przez zakład
- analizy kosztów (zużycia wody, zrzutu ścieków)
- tworzenie zgłoszeń eksploatacyjnych (np. zgłaszanie awarii)
Jak założyć indywidualne konto w IBOK:
————————-
- Wejdź na stronę internetową https://ibo.pgkwisznia.pl lub pgk.wiszniamala.pl – zakładka IBOK
- Kliknij przycisk „Rejestracja”
- Zarejestruj się wpisując w formularzu zgłoszeniowym potrzebne dane z ostatniej faktury: numer klienta, numer faktury oraz kwotę brutto faktury (przed dopłatą Gminy Wisznia Mała)
- Podaj numer telefonu do komunikacji SMS i adres e-mail
- Ustaw hasło dostępu do indywidualnego konta w IBOK
- Zapoznaj się z treścią Regulaminu i kliknij „Zapoznałem się z treścią Regulaminu …”
- Kliknij „Załóż konto”
- Na podany podczas rejestracji adres e-mail zostanie przesłany link aktywacyjny – kliknij w link aby dokończyć proces rejestracji konta
Zadanie zrealizowane w ramach projektu pn.: „Wdrożenie e-usług publicznych w PGK Sp. z o. o. w Wiszni Małej”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
INSTRUKCJA UŻYTKOWNIKA IBOK do pobrania tutaj: Instrukcja IBOK